Forum Tenebraes
Forum RPG: Miasto na granicy Wieloświata
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tworzenie Schronienia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tenebraes Strona Główna -> Rulebook - Zasady Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nirian Samalai Feireniz
Tenebraes



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 14:44, 01 Cze 2006    Temat postu: Tworzenie Schronienia

Tworzenie Schronienia

W odróżnieniu od Ciekawych Miejsc, opisując schronienia i posiadłości należące do twojego bohatera lub twojej sfory, nie dostaniesz za to punków, co więcej – zapłacisz za nie. Jest to spowodowane tym, że schronienie daje ci określone korzyści. Standardowo zaczynając tworzyć schronienie, korzystasz z schematu:

Kod:
[size=18]nazwa miejsca[/size]

[zdjęcie]

[b]Wygląd:[/b]
[b]Co wiadomo:[/b]
[b]Plotki:[/b]


Drugi szablon to PW dla Narratora:

Kod:
[size=18]nazwa miejsca[/size]

[zdjęcie]

[b]Wygląd:[/b]
[b]Co wiadomo:[/b]
[b]Plotki:[/b]

[b]Cechy Miejsca[/b]

[b]Koszt PW:[/b]


Wygląd – jak najdokładniejszy opis miejsca
Co wiadomo – czyli co to za miejsce, czym jest dla wampirów, a czym jest dla śmiertelnych.
Plotki – tak jak zwykle.
Cechy Miejsca – patrz poniżej.
Koszt PW – ile schronienie kosztuje.

Każde miejsce ma swoją cenę. Warunkują ją przede wszystkim cechy miejsca, acz Narrator może ten koszt obniżyć, jeśli miejsce będzie ładnie opisane i ciekawe (do 2 punktów). Minimalny koszt schronienia to jeden punkt wpływów. Pierwsze schronienie jest tańsze o punkt, może w ten sposób nawet kosztować zero.
Poniżej podaje przykładowe cechy miejsc z zasadami. Nic nie stoi na przeszkodzie, byście wymyślali własne cechy i proponowali je Narratorowi. Nie przesadzajcie z ilością tych cech, pamiętajcie, że możecie mieć wiele schronień. Wybierajcie cechy z umiarem, tak by określone cechy były uzasadnione.

Fortyfikacje (cena: 3/5) – miejsce jest idealnie stworzone do obrony, łatwiej się tutaj bronić przed atakiem.
Przykrywka (cena: 2) – miejsce w jakiś sposób jest chronione przez ludzi, być może to muzeum czy teatr, trudniej też domyślić się, że to schronienie wampirów.
Zysk (cena: 2/4) – miejsce cały czas przynosi zysk pieniężny. Płacąc trzy punkty zysk jest duży: być może to duży salon samochodowy czy kasyno, które pozostaje w rękach biskupa.
Bank Danych (cena: 2) – miejsce ma dostęp do licznych informacji (może to biblioteka?).
Prywatna Posesja (cena: 2) – dom lub mieszkanie gdzieś na uboczu, gwarantujące, że żaden śmiertelnik nie będzie się tutaj kręcił.
Klub (cena: 4) – łatwy dostęp do była, modne miejsce zapewniające dostęp do plotek i atrakcyjne miejsce spotkań.
Zabezpieczenia (cena: 3) – schronienie wyposażone jest w nowoczesne systemy antywłamaniowe.
Centrum Komunikacyjne (cena: 6) – kontrolujesz dworzec, lotnisko czy port. Przynajmniej jego część, tak czy siak daje to dużo korzyści. Nie masz tam nieograniczonej władzy.
Szpital (cena: 4) – schronienie to szpital, masz tam duże wpływy, acz nie nieograniczone.
Magazyn Broni (cena: 2) – masz małą zbrojownię w schronieniu.

Miłego tworzenia schronień.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tenebraes Strona Główna -> Rulebook - Zasady Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin