Forum Tenebraes
Forum RPG: Miasto na granicy Wieloświata
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rasy Wieloświata

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tenebraes Strona Główna -> Plotki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nirian Samalai Feireniz
Tenebraes



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 8:07, 14 Lut 2006    Temat postu: Rasy Wieloświata

Rasy Wieloświata


Rasy Fantasy

Człowiek
Zasady tworzenia normalne.

Elf
-1 Kr, cecha ta nigdy nie może być większa niż 3
+1 Md
Za darmo umiejętność: widzenie w ciemności (średnio)

Driada
-2 do Kr
+1 do Md, Zw, Ch
Za darmo umiejętność: strzelectwo (średnio)
-1 punktów życia i 1 bziku na start

Krasnolud
-1 Ch, cecha ta nigdy nie może być większa niż 3
+1 Kr
Za darmo jedno rzemiosło (podstawowy) z wymienionych: kowalstwo, płatnerstwo, ciesielstwo, stolarstwo.

Hobbit
-1 Kr, cecha ta nigdy nie może być większa niż 2
+1 Zw
Za darmo Kucharstwo (średni)
+1 do max bziku

Gnom
+1 do Md
-1 do Kr
Dowolne rzemiosło gratis(podst) : Pułapki, Stolarstwo, Alchemia, Ślusarstwo, Mechanika
-1 życia

Ogr
+2 Kr
-1 Ch
-1 Md

Minotaur
+2 Kr
-1 Ch
-1 Md
-1 Zw
Za darmo umiejętność: broń bitewna (podstawowy)
+ jeden do zdrowia.

Skaven
+2 do Zw
-2 do Ch, cecha ta nigdy nie może być większa niż 3
Za darmo jeden do wyboru (podstawowy): Pułapki, Sztuka przetrwania, Skradanie się

Jaszuroczłek
+1 do Kr
-2 do Ch
1 punkt życia, łuska (pancerz +1)

Yuan-ti
+1 do Zw
-2 do Ch
1 punkt życia, łuska (pancerz +1)

Ork
+1 do Kr
-1 do Md, cecha ta nigdy nie może być większa niż 3
Za darmo umiejętność: broń bitewna (podstawy)

Troll
+2 do Kr
-2 do Ch, cecha ta nigdy nie może być większa niż 2
- 2 do Md, cecha ta nigdy nie może być większa niż 2
2 do punktów życia, regeneracja (jeden punkt na rozliczenie)

Rasy Anielskie i Demoniczne

Sukkub
+3 do Ch
-2 do Kr
Na podstawowym Kamasutra
-1 do max HP i bziku

Rasy Gasnących Słońc

Ur-obun

+1 Zw
-1 Kr, cecha ta nigdy nie może być większa niż 3
Dowolna zdolność magii na podstawowy za darmo.

Ur-ukar

+1 Zw
-1 Kr, cecha ta nigdy nie może być większa niż 4
Za darmo umiejętność: Tatuowanie Ur-ukarów (podstawowy)
Tatuowanie Ur-ukarów: jest to specyficzny rodzaj tatuaży, wyrosły z kultury tej rasy. Tatuaże te to uwypuklenia na ciele. U wielu członków tej rasy pokrywają one całe powierzchnię ciała. Są zresztą językiem, który Ur-ukarowie potrafią odczytywać.

Rasy World of Darkness

Garou
podwójne obr. od srebra,
gnoza - umiejętność pozwalająca rzucać dary, (koszt *2)
dary: tak jak czary się wykupuje (koszt razy 1)
formy:
glabro : +1 Kr, - 1 Ch
crinos: +2 Kr, - 2 Ch
hispo: +1 Kr, +1 Zw, -2Ch (traktowany jak zwierze)
lupus: +1 Zw, -1 Ch (traktowany jak zwierze)

ma tylko 10 punktów na zdolności, acz może współczesne
regeneracja (punkt na rozliczenie)

Ananasi
podwójne obr. od ognia,
musi pić krew, nie może jeść płodów rolnych
gnoza - umiejętność pozwalająca rzucać dary, (koszt *2)
dary: tak jak czary się wykupuje (koszt razy 1)
formy:
lilian: +1 Kr, +1 Zw, - 2 Ch
pictus: +1 Kr, +1 Zw , -3 Ch (traktowany jak zwierze)
rój: +1 Zw, 0 Ch, +6 do zdrowia
ma tylko 10 punktów na zdolności, acz może współczesne
regeneracja (punkt na rozliczenie)


Kainita
obrażenia od słońca, podwójne obrażenia od ognia
dyscypliny - jak zdolności magii
musi pić krew, nie może jeść płodów rolnych
+2 poziom zdrowia, regeneracja (punkt na rozliczenie)
ma tylko 10 punktów na zdolności, acz możę współczesne

Rokea
Ch nigdy nie może przekroczyć 2
podwójne obr. od srebra,
gnoza - umiejętność pozwalająca rzucać dary, (koszt *2)
dary: tak jak czary się wykupuje (koszt razy 1)
formy:
[i]glabrus : +1 Kr, - 1 Ch
glarilius: +2 Kr, +1 Zw, - 3 Ch
charmus: +2 Kr, +1 Zw, -2Ch (traktowany jak zwierze), tylko w wodzie
lupus: +1 Zw, -1 Ch (traktowany jak zwierze), tylko w wodzie

ma tylko 10 punktów na zdolności, acz może współczesne
pływanie (dobry)
regeneracja (punkt na rozliczenie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tenebraes Strona Główna -> Plotki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin